7. lokakuuta 2012

Myyräkuume

Jos syksyyn kuuluu sateet, kellastuneet lehdet ja alati lyhenevät päivät, kuuluu siihen myös valitettavasti erilaiset flunssat ja räkätaudit jotka syksyn saapuessa alkavat pitää pesää ihmisten kodeissa. Meilläkin on pesinyt syksyn ensimmäinen pöpö jo reilun viikon  ja loppua ei näy. Lapset pääsivät taudista suht kivuttomasti parissa päivässä mutta minuun tuo tauti on päättänyt vissiin jäädä asumaan. Melko hyvin tuo tauti on onnistunutkin imemään mehut minusta sillä normaalin arjen pyörittäminen on jo välillä tuntunut kohtuuttoman kovalta.

Eilen päätin sitten näyttää tälle pöpö-armeijalle pitkää nenää ja luoda K:lle  vähän värikästä vaatetta syksyn harmauteen. Kaavana toimi samat jo apinasetissä hyväksi havaitut kaavat. Paidan applikaatiokuvaksi valittiin aina niin valloittava Myyrä joka on tällä hetkellä K:n ehdoton suosikki!



Apilakangas Royal-tuotteesta, resori Hannan Kankaasta ja applikaatio tilkkulaatikon veloureista.




Paita sai kaverikseen joustofroteiset raita-lökärit. Joustofrotee tilattu joskus Metsolasta ja resori taas Hannan Kankaasta.















Vaatteista tuli kovasti mieluisat sekä minulle että pojalle vaikka kuvissa nyt näyttääkin niin totiselta. Onnistunut ompelus, tyytyväinen lapsi ja äiti, kummasti paransi oloa ja mieltä. =) Lisäksi hymyn nostatti huulille vanha
ysäri-biisi joka soi radiossa vaatteita ommellessani, jos ei muuta niin nimi sopii ainakin vuodenaikaan! ;) 

Movetron - Lokakuu-Marraskuu

Movetron Lokakuu-Marraskuu

"Niin lämmin kesä ollut tää on,
kun tuonut mulle oot sä auringon
Jos lähdet nyt, niin kaikki päättyy
Lehdet pudotan mä, maa kun jäätyy.

Tulee lokakuu, sitten marraskuu
ja se tuiskuttaa lunta mun puutarhaan
Sä etkö jäädä vielä vois
ja sulattaa tän ensilumen pois?
Jos vierelläin sua nää mä en,
niin menetän mä taimen rakkauden

Jos kertoisit vain kevään saapuvan,
mä kestää voisin talven ankaran
Mut vaiti oot ja nouset viereltäin
Mä yksin kylmään odottamaan jäin

Tulee lokakuu, sitten marraskuu

ja se tuiskuttaa lunta mun puutarhaan
Sä etkö jäädä vielä vois
ja sulattaa tän ensilumen pois?
Jos vierelläin sua nää mä en,
niin menetän mä taimen rakkauden" 


Täällä jatketaan niistämistä ja toivotaan että huomenna alkava viikko olisi parempi tai ainakin terveempi!

7 kommenttia:

  1. Hieno setti! Erityisesti Myyrä-applikaatio on tosi onnistunut!

    VastaaPoista
  2. Onpa hieno! Monesti itsekin aatellut tuota Myyrää, mutta aina jäänyt ajatuksen asteelle. Nuo housutkin on niin herkut <3

    VastaaPoista
  3. tosi ihana setti! ja varsinkin tuo myyrä <3

    VastaaPoista
  4. Mahtavia nuo myyrät ja taitavaa jälkeä olet saanut aikaan!

    VastaaPoista
  5. Mä en kestä! MYYRÄ on IHANA! Pitää itsekin tehdä jotain myyrämäistä :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille! Kommentit lämmittää aina sydäntä. =)

    VastaaPoista

Kiitokset kommentistasi!