4. elokuuta 2013

Kukkia, paljon kukkia

Tämän viikon keskiviikkona koitti se päivä jolloin pääsin lopultakin kampaajalle. Ja taas olin saman ongelman edessä, kaikki kivat paidat likaisena joten ei mitään päälle laitettavaa tälläkään kertaa kun pitäisi lähteä ihmisten ilmoille. No taas syntyi "paniikki-ompelus". Kaavana käytin tällä kertaa SK 4/10 lehdessä olleen tunikan kaavaa. Samaa joka liru laru makkarakuoren kaavana, tällä kertaa jätin vain nappilistan pois. Kankaaksi valikoitui hyllyssä huolella haudottu Gekon kukkatrikoon. Oikeasti en edes muista mistä olen tämän kankaan tilannut. =) Juu, ja ei tämän kanssa tullut yhtään kiire taaskaan, noin varttia ennen lähtöä oli tunika valmis.
 Rouva uudessa kukka-tunikassaan kampaamoreissun jälkeen.
Ja ei voi muuta sanoa kuin että tykkään, tykkään,tykkään! Niin tunikasta kuin hiuksistakin. =D

10 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää molemmat :)

    VastaaPoista
  2. ihan älyttömän hienoja tosiaanki molemmat. kivan värisiä raitoja oot ottana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! =) Mulla on maailman paras kampaaja että kiitos kuuluu taas hänelle. =)

      Poista
  3. Tuota kangasta kuolasin aikoinaan, mutta ei tullut hankittua. Kivalta se edelleen näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä kangas on tosiaan yksi niistä mihin ei kyllästy. Minulla on vielä sitä ruskeapohjaista myös jemmassa. Saa nähdä koska raaskin sakset siihen iskeä. ;)

      Poista
  4. Minä tykkään, tykkään ja tykkään. Hiukset sopii sinulle superhyvin ja tuo tunikan väri on aivan nappi sinulle.

    VastaaPoista

Kiitokset kommentistasi!