20. tammikuuta 2014

Boo & Bonnie

Minulla on ollut jouluaatto taas kaksi kertaa viikon sisällä. Minä hupsu hamsteri, kaiken kauniin keräilijä sorruin taas tilaamaan itselleni pari nukkea. Näitä kahta olen pitkään netissä käynyt ihastelemassa ja nyt lopulta sain myös itselleni. Saanko esitellä Bonnie ja Boo!
Bonnie on aivan ihana! Tämä nukke on pienempi kuin nuo Disney animator-nuket. Bonnie seikkailee Toy Story 3 elokuvassa. Omani löysin yhdestä suomalaisesta verkkokaupasta, onnistuin saamaan kaupan viimeisin kappaleen itselleni. Myydään näitä kyllä esim. Ebayssa, mutta hinnat ovat tähän ostamaani verrattuna aika suolaisia.
Toinen nukke on Boo. Ihana tämäkin! Boo on suunnilleen saman kokoinen kuin nuo animator-nuket. Boo seikkailee Monsterit Oy elokuvassa. Tämän tilasin pitkällisen pohdinnan jälkeen rapakon takaa Disney storesta. Olin valmistautunut maksamaan nukesta alvitkin, mutta postitäti toi paketin suoraan koti-ovelle ilman mitään ylimääräisiä maksuja. Hip hei, kerrankin kävi tuuri!
 Nämä tytöt osaa myös puhella useita eri lauseita kun heitä painaa mahasta.

4 kommenttia:

  1. Aivan ihanat nuket! Mistä ihmeessä Suomessa saa näin ihania nukkeja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm. täältä löytyy: http://www.lelukauppa.tv/. Itse olen tilannut täältä valtaosan koska halvempia, http://www.disneystore.co.uk/

      Poista

Kiitokset kommentistasi!